BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

love you alls =)

Monday, March 14, 2011

Tips : Kenali Diri Anda !!!

Assalamualaikum...

ha!! Bak kata orang2 tua, tak kenal maka tak cinta cewahhh.. dah kenal umm kawan2 define sendiri lah kan haha.. Macam-macam cara dah timbul saban hari ini untuk mengenali diri/pasangan/sape2 sahaja lah kan. Terlahirnya insan yang bijak pandai tinggi ilmunya seperti Dato' Dr. Hj. Fadzilah Kamsah nie sedikit sebanyak dapat menyelesaikan masalah yang mungkin timbul dalam kehidupan kita kan. Orang2 dahulu / nenek moyang kita yang lali atau mahir tentang asam garam kehidupan dapat memahami/mengenali seseorang walaupun baru pertama kali bertemu secara tidak langsung melalui paras rupa/perwatakkan seseorang. Dengan hanya sekali pandang sudah dapat meneka sifat2 orang itu hebat kan.

Apa pulak cerita WNA nie..ha!!! baru2 nie aku tertarik dengan aplikasi yang wujud di alam FB mengenali diri melalu kelahiran. Dek perasaan yang membuank2 ingin tahu maka aku pun join lah dah hasilnya seperti pic dibawah haha.. Ada persamaan jugak secara kebetulan. Harus kata kebetulan kerna tidak wajar untuk kita mengatakan ianya tepat kerana yang tahu akan tepatnya sesuatu itu hanyalah Dia Yang Berkuasa. kan2 hehe


Take Note :
# pemendam rasa
# tahu membalas dan mengenang budi
# kecenderungan untuk berdendam jika tidak dikawal
# suka diberi perhatian yang sangat tinggi
# kelam kabut dalam memilih pasangan ..haha


p/s : cubalah kawan2 secara positif, mengenali diri sendiri adalah bagus. Yang baik kita amalkan dan yang jahat kita baiki la. Apa2 pun segalanya untuk kebaikan.. yeazza!!!

Thank you for reading this entry.
Smile Healthily=)

1 COOL BACKSTOP:

fariz golddollar said...

WAJAH KESAYANGAN HAMBA: Bukan nama sebenar http://t.co/mKcMYBA via @wibiya