BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

love you alls =)

Monday, January 3, 2011

HAPPY NEW SEMESTER =D

Assalamualaikum...


hah!! ush!! sebelum tue Happy New Semester tok kawan2 di UMP dan kawan2 di blog juga sapa2 baru mula sem lah. Kalau kawan2 ada baca post aku sebelum nie pasal subject registration tuh kawan2 boleh tengok lah subject aku tok sem nie.. Bagi aku memang killer lah adoiii tak tahu la nak express perasaan aku nie macam mana memang aku berdebar and kecut perut lah. Adoii berat2 seyhhh.. Nasib sem lepas aku pass semua so boley lah lagi aku pegang kata2 senior aku 'GRADE ON TIME'. Agak style gak akh senior aku nieh, nak grade on time ner la stady betol2 supaya tak kantoi, pass cukup2 makan pun jadilah janji tak sangkut..haha bijak2

Untuk semester ini :-
1) Workhard for carry mark (tok pass subject)
2) Skor quiz n test (pass carry mark)
3) Less on9 (FB/myspace/YM/oovoo/skype/blog n act...)
4) Less outing/no more shopping ( simpan duit tok kawin..hahaha)
5) Less sleep ( huhuuuu)
6) Diet ( gemok dah nie..jaga kesihatan =} )

p/s : Ayohhh!!! kawan2 kita gegar pantai timur...eh salah.. kasi gegar ini sem lah hehe..nampak sangat aku nie tak confident kan..hahaha Apa2 cuba dulu pe yang penting kerjasama..kerjasama dengan diri sendiri and hati serta otak untuk semester ini.. yeahhh!! aja!! fighting!!

Salam ceria =))

0 COOL BACKSTOP: