BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

love you alls =)

Wednesday, July 20, 2011

MAN can do beading ???

Hi, Friends. Normally people say "what man can women can" but what i found is MAN can do what women do. A MAN DO BEADING?? ya totally unexpected. Try to ask man near to you about doing beading. What's their respond? Do they interested? and now lets take a look what people respond of MAN DO BEADING....

report taken from Beading.My facebook. And i think that MAN is superCOOL yaww..

So, Apa kata kau?? Kau ada tak rasa ingin tahu nape lah that MAN joint Stringing & Weaving class tue. Aku nak lah sangat tanya kan tapi segan kot. Kalaulah aku interview dia hari tue tentu banyak yang aku boley kongsi yang korang semua kan dan sudah tentu boleh membuka pintu hati lelaki-lelaki sekelian bahawasanya buat beading pun macho beb. Wah! semangat je lebih. Eh! Sape lah that MAN tue kan. Aku nak cakap pun tak tahu nak cakap sebab nama pak cik pun aku tak tahu. Korang tengok lah sendiri mane lah taw kot-kot saudara korang kan..hehe


Inilah 'That MAN'. macho tak?? duduk sebelah je kot..cool kan.. pink lady tue Miss Ruby yang banyak ajar aku tq dear Ruby. =)

Stringing & Weaving Class nie ada tiga projek yang misti disiapkan dalam masa 2jam30minit macam tue lah. Tak salah aku sing up kelas nie banyak yang aku belajar dari miss Ruby and miss Icy. Hah! apa dah jadi dengan bidang engineering aku tue?? Engineer sudah tukar jadi beading designer lak erk. tiada yang mustahil dalam dunia ni kan. Tak semestinya kerjaya kita berdasarkan apa jurusan kita semasa di universiti kan so tak perlulah nak stress sangat dengan hidup ni. redah jer yang pending ianya mendatangkan faedah kat korang. radah jer tapi jangan main redah jer. okeyyy..

Projek yang berjaya aku siapkan. sudah tentu LULUS cemerlang bak kata Miss Ruby..haha







kalaulah kat kampus aku belajar setekun ini..thanks to lo kong. he always support me.

Experience is the best teacher. Experience as much as you can and see the world in your hand. HAHAHA..

Thank You friends.

0 COOL BACKSTOP: