BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

love you alls =)

Tuesday, December 28, 2010

Selamat Pagi Salam Ceria =)

Assalamualaikum dan mornik u alls =))



=) + =) = :-))
haa..hai..hai..hai..kawan2 sekelian dah bangun awal kan so senyum2 lah kawan jangan ter'over' sudah lah t orang cakap gila lak haha.. Kawan2 semua di pagi2 yang indah lagi nyaman nieh kena lah senyum2 moga kita dimurahkan rezeki oleh-NYA kerna ya kawan ' Senyum itu Sedekah ' cewahh!!! mak aku pernah bilang sama aku sikit kita bagi/tolong orang dengan ikhlas banyak yang kita dapat dari-NYA. Alhamdulillah dikurniakan ibu yang sebaik ibu aku ROSLINA NIK MAT. Ustazah aku zaman sekolah agama dulu de cakap ' Barang siapa bangun di awal pagi iaitu sebelum subuh maka akan dipermurahkan rezeki oleh yang ESA ' macam tu lah lebih kurang ayat nyer..(wahhhh!!! pandai2 je aku kan) Lagi kan kawan2, aku ade terbaca kat internet hari tu so nak kongsi lah ngan kawan2 tersayang nieh, bangun pagi/awal pagi dapat meningkatkan tahap kesihatan badan dan kegergasan otak juga dapat menghindar penyakit yang berkaitan dengan leher apa name penyakit tu aku lupa laaa kawan2 hehe. Bangun pagi2 nie kawan2 buat kita lebih rajin dan bersemangat untuk melalukan sesuatu. Sooo kawan2 rajin2lah bangun pagi okey..wee~~ =D
opsss..terlajak sudeee aku nieh bak kata pepatah ' Terlajak perahu boleh undur terlajak kata badan binasa' erk tol ka tuuu begitu lah lbh kurang hehe tapi aku tak terlajak perahu malah kata cuma terlajak bercerita lak haha.. Aku sebenarnyer nak habaq mai lah kat korang2 semua yang aku bangun pagi nie sebab aq excited tersangatlah nak balik KL kul 10 pagi nie hari ini 29hb bis 2010 bersamaan dengan hari rabu hahaha..berbelit2 sudah aku nie. Post aku yang sebelum nieh 'staf sambilan part 1' tuee kan aku kerja kan nak cari pengalaman lah konon kan dari membazirkan cuti sem aku dari melepak kat rumah kan so kerja aku dah habis aku dah berhenti pun tunngu gaji masyukk jer bulan depan t hehe.. Tinggal beberapa hari je lagi untuk aku merehatkan diri dan menikmati sisa2 cutie yang ada sebelum sem baru bermula minggu depan. Aku akan bertolak dari UMP ke Sham Alam pukul 10 pagi dengan bas Trasnasional lah ushzz berdebar2 lah aku nie hehe mau tak nyer sampai je aku kat seksen 17 shah alam tue terus muka laki aku muncul menjemput aku yang disayangi nieh hehehee malu2 lak i an hehehe (muke gedik xhabis). Teruja sangat aku nie bukan ape dah lama tak jumpa ngan laki ini agak2 dah setengah tahun dah tak ketemu hehe maklumlah masing2 sibuk menjalankan tugas masing2 jauh nun disana kakaka =) kesian kan kat aku nie p tak mengapa laki aku selalu cakap aku pun cakap jugak la ' Our Time Will Come ' so masing2 kuatkan hati masing2 dan bekerja tok masa hadapan bersama cewahhh!!! wahhhh!!! touching lak lah an huuuu..
Okeh lah kawan2 sudah tiba masanya aku pergi mandi bersiap-siap tok bercuti bersama buah hati haku hehe..jangan lupa tok senyum selalu tak kira hati suka/duka last but not least always think +ve okeh kawan2..peace no war!! yeahhh..

muka baru bangun sempat g pose..hehe..mornikkk =))



Sekian, Salam Ceria =)