BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

love you alls =)

Friday, March 25, 2011

Tips : Kaki Cantik !!!

Assalamualaikum...

Morning..masih morning rasanya..sudah sarapan semua?? belum?? dah?? okeh hari nie saya sediakan sarapan yang sangat sihat dan cantik terutama bagi kaum hawa kaum adam pun boley turut serta kalau mahu yauww..hahaha..

Apa yang anda faham tentang kaki?? kaki shooping macam saya, kaki pancing, kaki bodek and many2 more. Eh nak masak sup kaki ke nie?? Apa sebenarnya..cer citer..cer citer haha

Kaki adalah salah satu anggota badan digunakan untuk daya bergerak. Anggota ini sangat penting dimana segala saraf2 tertentu tertumpu disitu tidak hairanlah kalau nenek2 kita urut misti dikaki contoh sakit paha tapi urut dikaki kenapa mungkin urat/saraf paha berada dikaki hah!! nak tahu lebih lanjut silalah tanya doktor ye saya bukan doktor hahaha.. Sangat hebat kaki nie mampu menampung berat anggota badan yang lain jadi hargailah kaki anda jaga lah kaki anda..

Salah satu cara to keep your foot healthy and beauty adalah dengan ini :



Ramai yang sudah tahu akan kewujudan 'Cute Fish' tidak bergigi ini. Ikan ini berfungsi menyedut sel2 mati kaki juga dapat merawat beberapa penyakit (lupa dah boley search google yer) dan yang penting ikan ini mengurut kaki kita secara tidak langsung..wah!!! best misti cuba yer tak mahal pun.

thankss ya Mak Sue belanja ini.. its was errr but cool bebe !!!


Sumpah..memang geli gemalai.. Starting aku dah menjerit2 tak sakit cume geli haha.. p dah lama2 sedap pulak. Boleh release tension jugak ye kawan2..


Apa lagi.. Saya dah cuba Anda bila lagi??. Jagalah kesihantan. 'Kerana diriku Begitu berharga'.


THANKS FOR READING THIS ENTRY.
SMILE HAPPILY.

2 COOL BACKSTOP:

effawafiq said...

byk la ko kah3....

wannurafiyah said...

jelousssssss =pp