BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

love you alls =)

Tuesday, February 22, 2011

LOVER ANNIVERSARY CONTEST


Assalamualaiku...

Wah!! 1st time join contest dalam blog nie. Macam menarik contest nie sebab ANNIVERSARY aku baru lepas je..haha Since tarikh tutup contest yang di anjurkan oleh Cik Syarni Farida lambat lagi iaitu 16 Mac 2011 so masih ada kesempatanlah nak join. Ayoh!! rakan2 join contest nie tak rugi pun hadian yang ditawarkan juga menarik sambil2 tue boley kongsi cerita Anniversary anda. Segala maklumat dan syarat2 boley klik disini.
___________________________________________


Photo Flipbook Slideshow Maker



Anniversary kali ini agak menarik bagi aku untuk dikongsi kat Contest nie. MERPATI PUTIH adalah tema rekaan aku untuk Anniversary yang ke-2 nie. Tarikh keramat aku dan Mr.Hello adalah pada 18 Feb setiap tahun tapi tahun ini diawalkan atas sebab tertentu. Merpati Putih dua sejoli pergi bersia-sia dan bermain-main di Berjaya Times Square Theme Park hahaha sound childish but cute hehehe... Cute lah kami pada hari itu hahahaha.... Boley klik
FullStory untuk cerita selanjutnya. Portable Hard Drive (WD) 500GB kini milik aku hadiah ulang tahun dari Mr.Hello(tq3).. LV necktie + Chocolate Chocolazad + Mr.Bear + Anniversary Card adalah hadiah dari aku untuk Mr.Hello.
tiktok..tiktok..sekian saja cerita aku untuk 'LOVER ANNIVERSARY CONTEST'..


Friends Tag:
  1. huda
  2. fatin amira izzati
  3. shima

1 COOL BACKSTOP:

Syarni Farida said...

sms me at 0194501347 asap with your full name and address, thank you

p/s ; i dah lama email u, maybe u x check?

thans!