BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

love you alls =)

Thursday, February 24, 2011

Karok Kerek Kedek Box

CNBlue


Assalamualaikum..


Buah hati aku..wahhh!!! suke dye..=)


Assa!! Yeaaa..sape2 peminat CNBlue anda bertuah kerana anda berpeluang berkarok bersama saya di blog saya ini yezaaa Hebat skali hahaha.. Hah!! ini yang aku nak habaq mai kat hampa semua nie. Semenjah dua menjak nie aku minat gilo la kat Band Korea nie Band CNBlue ala yang encem2 cute wahhh..kelas gitue..hahaha Semua lagu band nie aku suka dan yang paling aku suka 'Arigato' yang sedang berkumandang kedengaran sekarang nie. Best kan!! Oleh kerana dah minat maka carilah aku lagu Arigato nie untuk background music blog aku. Bukan tue saja siap best set dengan lirik lagi cer citer eh bukan cer tengok kat bawah tuh tue..tue..tue..haaa kan..kan..ade kan yeaaaa..bijak3 Dengan ini, ayoh!!! kawan2 kita karok kerek kedek sampai puas.

Sebelum tue, meh sini aku nak aja cikit kawan2 sekelian macam mane nak guna karok kerek kedek box nie dengan friendly.

Lesson 1: jom kenal symbol =)

Ada 4 symbol semuanya iaitu :-
  1. 'll' ~ Pause
  2. ' + ' ~ increase the speed
  3. ' - ' ~ decrease the speed
  4. ' l ' ~ controller
Lesson 2: jom layan =)

Haa..dah kenal symbol kan so kawan2 yang bijak pandai tentulah taw apa kegunaan symbol bottom tue kan. Secara ringkas, kawan2 boley guna 'controller' untuk control lirik itu mengikut lagu yang didendangkan. Boley tekan '+' atau '-' untuk mengubah/menentukan kadar pergerakkan lirik tersebut supaya lirik itu mengikut tempo lagu tersebut dan sekiranya lagu itu hanya memaikan muzik dalam tempoh yang agak lama sehinggakan anda akan terlepas lirik pada perenggan yang seterusnya, anda boley tekan butang 'pause' untuk menghentikan pergerakkan lirik sementara waktu dan tekan butang 'play' untuk main semula lirik. Ada paham..gooooood =)

~THE END~

Haaa..senang je kan kawan2.. Lagu Arigato nie bukan saja sekadar memenuhi minat aku, ia juga bertujuan untuk berkongsi minat dengan kawan2 yang berminat serta TANDA RIBUAN TERIMA KASIH KEPADA KAWAN2 YANG SUDI SINGGAH DAN GODEK2 APA YANG ADA DALAM BLOG AKU NIE. JUGA JUTAAN TERIMA KASIH KEPADA KAWAN2 YANG SUDI KLIK BUTANG 'FOLLOW' UNTUK JADI FOLLOWER AKU. Terima Kasih yang tak terhingga dari aku untuk kalian semua.
TERIMA KASIH - ARIGATO - DANKE - THANK YOU

Smile Healthy

0 COOL BACKSTOP: