BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

love you alls =)

Sunday, January 9, 2011

Blog di Hujung Minggu =))

Assalamualaikum...

Hello =) morning..morning..morning..tok kawan2 sekelian. Semoga hari ini dan hari seterusnya diberi rahmat dan dipermudahkan urusan kita semua. AMIN. Pagi2 yang indah nie 'subhanallah' senyumlah..senyumlah..senyumlah =) supaya kita cergas, ceria dan positif sepanjang hari.

Okeh!!.. Panjang sudah membebel let's move to the main point =) heee Sebenarnya aku nak buat PENGUMUMAN hahaha (poyo) bahawasanya aku Si WNA akan mengurangkan aktiviti blog dan segala jadah on9 aktiviti dek kerana kesibukkan di hari2 yang mendatang =( hu3 tapi tak mengapa (ceh2) aku akan meluangkan masa bersama teman2 di hujung minggu.. Walaupun sibuk dengan tugasan harian ANDA warga blogger tetap diingati terutama yang setia membaca post2 aku yang ntah apa2 nieh dan yang sudi follow aku..yeaaaa.. terima kasih banyak2 love u alls lah hehe.. Assa!!

So, Kawan2 Selamat tok hari2. Jumpa di hujung minggu.. yeaaa =)


Aigoo..tak suka this situation..aiyaa..dushh2..



Hehe..Selamat blaja =) abaikan backgroung skrin aku tuh..hehe

Kata-kata: workhard..workhard.. Terima Kasih kepada ANDA my follower and my reader.. The Reader in My Heart.. kah3 kawan2 ada tengok citer THE READER?? tengok lah best2..i like~~ Last but not least, Senyum Selalu..

Salam ceria =))

0 COOL BACKSTOP: